Tränat och är sjukt avslappnad..

Tjenaree!
Då var man tillbaka från skolan och gymmet.
Känner mig grymt duktig och alldeles avslappnad.
Sitter nu i Jessicas säng och tittar på henne när
hon springer omkring i lägenheter och gör knasiga saker.
Hon håller nämligen på att slå in en julklapp (lite tidigt ute?! ;) )
Och hon är minst sagt ambitiös!
Papper, glitter, sigill, pärlor, snören och en massa annat bös.
Gullig tjej!
---

Mystjej i Jessicas mycket bekväma säng!
---
Nu ska jag nog se på en film med min kära vän.
Sedan ikväll.. Ja, jag vet faktiskt inte hur det blir och vad som händer!
Är sugen på att hitta på något men vi får väl se hur det blir som sagt..
Ha det fint nu sålänge! ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

men kom igen dååååråååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skriv på msn mongo :D

2010-11-16 @ 16:40:14
URL: http://maedln.blogg.se/
Postat av: Madeleine ♥

men kom igen dååååråååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skriv på msn mongo :D

2010-11-16 @ 16:43:40
URL: http://maedln.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback