Partyhelg!

Hej på er!
Dåligt med uppdatering, igen. Men har ju haft fullt upp nu i helgen som sagt.
Måste ju ha lite utav ett liv. Hade grymt kul i lördags.
Fick massvis med fina presenter och trevligt sällskap från släkt och vänner.
Blev lite dumt under kvällen då jag bråkade med mamma men det blev bättre sen.
Framåt tolv åkte vi ner till stan - jag, madde, simon, jocke och nathalie!
Drog till franks och hade trevligt
Dåligt med uppdatering, igen. Men har ju haft fullt upp nu i helgen som sagt.
Måste ju ha lite utav ett liv. Hade grymt kul i lördags.
Fick massvis med fina presenter och trevligt sällskap från släkt och vänner.
Bland annat en underbar skål från min favoritglaskonstnär - Ludvig Löfgren
och även en resa till valfri destination! Är sjukt glad!
Koppar, biljetter, spel och en massa annat kul dessutom.
Blev lite dumt under kvällen då jag bråkade med mamma men det blev bättre sen.
Framåt tolv åkte vi ner till stan - jag, madde, simon, jocke och nathalie!
Drog till franks och hade trevligt.
---
Söndagen
Var lugn. Såg film och bara slappade.
Redigerade bilder från i fredags.
Här kommer ett par stycken! Bilder från i lördags kommer om någon dag.
---
Jag på bowlinghallen med första ölen för kvällen!
---
Men jävla skitdator, går ju inte lägga upp mer än en bild,
sedan börjar den jävlas direkt! Ni får helt enkelt hållas..
---
Nu
Ska jag hem till Jacob i Viskafors och se på film.
Är skittrött så det ska bli mysigt. Bara jag inte somnar! :O
Ha det fint, mina vänner!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback