Hundhundhund - Lilla fina Nhero.

Nu FÅR jag säga godkväll!
För nu är klockan faktiskt kvart i elva!
Det är nästan så att det snart är godnatt till och med..
---
Hundpojken Nhero
Nu är jag tillbaka från mötet med uppfödaren Helena.
Hälsade på min lilla älskling som nu bestämt heter Nhero.
Han är en underbart livlig, social och mysig liten solstråle..
Jag är helt upp över öronen förälskad i honom.
Helena berättade igår för mig att hon var mer intresserad av
ett riktigt fodervärdsavtal istället för halvfoder som vi tidigare pratat om.
Detta innebär att jag inte behöver betala något för valpen
men att hon har längre utställnings- och avelsrätt på honom.
Det tyckte jag lät som en bra idé!
Då kommer jag att få lite extra tid åt mig själv och att göra annat då och då
när hon vill ställa ut honom och så.
Här kommer lite bilder på charmtrollet..

Lilla sötnosen Nev-Ada även nu kallad Nhero.
---

Busbröderna Can-Ada och Nev-Ada (Nhero).
---

Mitt lilla busfrö Nhero är påväg att äta upp stackars Can-Ada!
---

Den charmigaste bilden tagen av Helena än så länge får avsluta
det lilla kollaget. Ninja-Granada (tiken) går till attack mot de
jobbiga bröderna! You go girl ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: tess

ååh, fan vad bra! :D När får du honom nu då? :) Nhero.. mhm passar nog honom riktigt bra :D

2010-11-18 @ 08:37:54
Postat av: Anna

Gud vad söta :D

2010-11-22 @ 15:23:47
URL: http://annadavidssson.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback