I love you guys!

Ja då har vi sett ännu en film, jag och fialotta.
The A-team heter den och egentligen hade jag velat recensera
den eftersom jag tyckte att den var grym, men jag hinner faktiskt
inte. Varför? Jo för att jag måste vara i Göteborg halv nio imorgon
vilket betyder att jag måste gå upp redan klockan halv sex - DRYGT!
Därmed måste jag sova snart.
---
Men för en sak till hinner jag berätta för er.
Jag är så jävla glad att jag har mina vänner, både nya och gamla.
(Ja, ni såg rätt, jag skrev ut en svordom utan att censurera,
då är det stort!)
Vican -
Hade skitkul med dig i helgen och är glad över
att vi har kunnat dela med oss av både glada och arga tankar
till varann nu i dagarna. Thanks!
Jocke -
Visst har det varit rätt upp och ner det senaste,
men jag tror vi vet båda två att det kommer att lösa sig alltihopa,
på ett eller annat sätt, förr eller senare. Jag är så glad
över att veta att jag kommer att ha dig vid min sida i hela mitt liv.

En härlig bild från helgen. De hårt knutna händerna till höger i
bild får härmed symbolisera vänskap. Tack för illustrationen Tom!
---
Sedan så finns det ju en massvis med andra underbara människor som jag
är otroligt tacksam över att jag har och över att de finns där
för mig. Tro inte att jag har glömt er. I love you all.
Linda, Sofie, Madde, Tess, Lillen och Jacob.
Och en mååånga måånga fler.. ;)
---
Men NU måste jag verkligen sova.
Vi hörs imorgon!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Lillen

<3

2010-11-29 @ 10:36:44



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback