Ansiktsmask, fotbad och våfflor!

Hallå på er :)
Nu har jag och mamma tagit oss
varsitt mysigt fotbad och lagt varsin ansiktsmask.
Jag är len som en babyrumpa i ansiktet och
mina fötter är alldeles mjuka!
Grymt snygg tjej i ansiktsmask! :D
---

Cool tjej i nya mysbyxor. Var tvungen att visa upp dom eftersom
jag ÄLSKAR dom! :)
---

På den här bilden ska jag egentligen inte visa något speciellt..
Mer än att jag är skitcool! :D
---
Sedan skedde något som jag inte hade räknat med!
Mamma ställde sig och gräddade våfflor.
Fyf*n vad gott det var!
Jag gillar faktiskt att bo hemma litegranna.. :D
---

Mamma i full gång!
---

Tiiiitta vad gott det ser ut! Ojojoj!
---

Här avnjuter jag första våfflan. Åt ni våfflor idag?
Det tror jag faktiskt inte! IN YOUR FACE!
---
Nu ska jag titta på Carina Berg flyttar in.
Hon hälsar på hos Robert Gustavsson idag.
Wohooo!
Vi hörs senare eller imorgon.
Adios, amigos!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback