Evocations releaseparty - förkrök!

Tjenare allihopa!
Tankar kring gårdagen ger mig blandade känslor!
Hade grymt kul fram till kanske.. Ett-tiden?
Sedan gjorde jag bort mig, var taskig mot två vänner.
Men.. Jag har bett om ursäkt nu och det kanske är bäst att inte tänka på det mer..
---
Här kommer lite trevliga bilder från igår!
Egopic, såklart! Påväg in till stan på bussen med Madde!
---

Madde äter sitt hår!
---

Grymt cool tjej!
---

Buuuusbuuus!
---

Väl framme på Bränneriet!
Från vänster: Linn, jag och Jonas.
---

Carro och Ellen inne på Brännan! Snyggt! ;)
---

OjojOJ så häftig man kan vara!
---

Nice bild som får avsluta kvällen.. :)
---
Nu ska jag duscha och sedan ska jag ner till stan och fika med
Sofie och Tobias. Sedan får vi se vad som händer ikväll!
Är ju himla trött asså.. Haha!
Adiooos!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback