Ilska.. och Shutter!

Skitsur idag. Jag sa ju att det skulle vända!
Jag visste att det egentligen inte går att vara på topp under
en så mycket längre period än vad jag redan har varit och..
Nu slog det till! Ilskan, tröttheten och obehaget.
---
Min skitmorgon
Vaknar vid fyra. Tror att jag försovit mig och springer
in på toaletten. Skvätter vatten i ansiktet och ser på klockan.
Ja, men bra Sara! In till sängen igen. Kan inte sova. Perfekt!
Väl uppe vid rätt tid så är jag så trött att jag inte ens orkar
duscha. Känner mig äcklig men bestämmer mig för att skita i det.
För om jag duschar måste jag blöta ner håret.
Om jag måste blöta ner håret så måste jag föna det på grund av kylan ute.
Om jag fönar håret så vaknar halva huset och alla blir arga!
Nej! Aja.
Frukost på det som smakar skit. För gammal yoghurt.
Precis innan jag ska åka till skolan så visar jag tydligt upp ett
cigarettpaket för pappa (självklart inte med meningen egentligen..)
Det blir världens diskussion och jag var tvungen att rusa ut för
att inte bli sen.
Bussen tar tio minuter extra på sig vilket leder till att jag
nästan med minuten höll på att missa göteborgsbussen.
Springer och halkar om och om igen..
Väl på bussen så får jag sms som berättar det ena och det andra
för mig som bara gör saker och ting ännu värre..
Nu vet jag inte ens om jag har ett boende..
Sur och ledsen. Grymt pixlig bild. Från bussturen imorse.
---
Min eftermiddag
Nu mår jag lite bättre. Har sovit och funderat lite.
För tillfället sitter jag i en säng hos en vän och laddar ner Shutter
från 2004, alltså orginalet, såklart.
Skräckis ikväll! Mys!
Hör av mig lite senare.
Och glöm inte detta.. Man blir alltid gladare av lite sömn!
Mysig tjej?! ;) Nu ska hon se film. Vi hörs senare som sagt! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback