Yooo!

Oj så dåligt det varit med uppdatering.
Men vet ni varför..? :O
JAG HAR JU FYLLT ÅR!
Med andra ord har jag varit sjukt upptagen förstår ni.
---
Gårdagen
Först så fick jag frukost på sängen och en stor, fin blomma från
min familj. Mysiga de är!
Sedan så blev jag riktigt ordentligt firad på jobbet med
ballonger, serpentiner, grodbakelser och paket!
De sjöng för mig och fick mig att sjunga solo för hela klassen! xD
Efter jobbet så fick jag skynda mig hem för att fixa iordning mig lite snabbt,
sedan var det dags att åka och bowla med ett gäng härliga människor;
Linda, Sofie, Jacob, Tobias och Erik.
Hade skitkul på bowlingen. Jag var duktig :D (I alla fall i andra rundan!)
När vi bowlat färdigt bar det av till Grekiska tavernan där vi åt allesammans.
Riktigt god mat, jag var nöjd.
---
Här skildes vi från Sofie och Tobias. Vi skulle till krogen och de skulle hem.
Brännan en sväng med Erik medan Linda mötte upp Elinor och deras polare.
Sedan blev det lite puls och brännan och sedan puls igen..
Dansade och hade kul!
Blev upphämtad utav Coffe vid etttiden som körde hem mig,
tack som fan!
Sängen direkt när jag kom hem. Bra dag.
---
Fick lite presenter med!
- Från Linda fick jag en biljett till giget med Sum 41, åh så glad jag blev!
Vi hade pratat tidigare om att gå på det men
sedan så var det inget mer med det..
Hon hade alltså smidit planer i hemlighet! Gullunge!
Kommer att bli grymt kul!
- Från Lillen fick jag en Iron Maiden mugg som hon beställt från
England! Sjukt gulligt. Nu äger jag en egen! :D
---
Nu ska jag till systemet! (Coolt va? ;) )
Sedan ska jag fixa klart allt här hemma innan gästerna kommer.
Bilder från gårdagen kommer senare!
Har inte hunnit redigera än.
---

Kommentarer
Postat av: Satanja

Hej där! Kika in i min blogg, tror du hade gillat den :) är nämligen rockfotograf och har plåtat allt från små osignade lokala band till några av världens största rocklegender. Bilder och backstageskvaller dyker upp titt som tätt varvat med mitt liv och lite foto, musik och stil... check it out och lägg till mig i bloglovin om det passar damen! ;) Kram!

2010-11-14 @ 21:29:44
URL: http://satanja.se



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback