Bebis..?

Putt. Skitdator. Skitkamera. Ni ser ju bara bilden?!
Saknar min dator.. Min lilla bebis.. Hon är hemma hos Tess!
Det gillar jag inte. Jag behöver min älskling.
Imorgon ska jag hämta henne.
---
Tänkte berätta lite om mig idag, varesig ni vill eller inte..
- Jag har sjukt svårt för att sova ensam. Det tar flera timmar för mig
om jag är själv. Behöver en tv eller en sussande vän jämte mig.
- Jag får ont i magen (på riktigt), helt sjukt ont, om jag inte
får min dagliga dos med mys och kramar. Därför så mår jag inte
så jättebra just nu. Alla sover här! :(
- Jag har ett hemligt ställe jag är kittlig på. 
Dock väldigt svårt att hitta!
- Jag har börjat skriva på min första bok! Helt sinnessjukt bra
ska det bli. Åhåhåå, bästa boken.
---
Men hur ska jag roa mig nu då..?
Blev ingen bio eftersom Tess kom hem för sent.
Blir nog imorgon istället.
Fan, vill kunna somna lätt! :(

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback