Bok om vampyrer och jordgubbssmoothie!

Godkväll på er!
Nu är jag trött och seg efter en mysig dag med Linda.
Hon kom hit vid halv tre ungefär och vi började med att prata av oss lite!
Hade ju en del att säga varandra..
Ihop med lite vaniljte så gick det riktigt bra faktiskt!
---
Efter en lång stunds tjöt så bestämde vi oss för att
ta en sväng till Knalleland! Linda hade nämligen en bok att köpa.
Väl där så köpte inte Linda alls en bok..
En tidning, men ingen bok.
Jag köpte dock en!
En grymt nice bok som jag tror är värd vartenda öre!
Det bästa med den är att det inte verkar vara något uns kärlekstjaffs i,
åh så härligt. Bara blod och vackra klänningar osv.. ;)
"Vampyrologi" heter den. Insidan är skitcool med massor av olika
texter som går att vikas ut, pärlor och annan rolig utsmyckning.
---
Efter jag köpt min perfekta bok så handlade jag även en balja
att kunna ha mysiga fotbad i och söta små "MVG-piller" till
lillasyster som har religionsprov i veckan. Måste ju sporra henne lite!
Hoppas de funkar ;)
Linda handlade en mysig kofta, doftljus och lite gullgrejer till pojkvännen.
Innan vi skildes åt så bestämde vi att vi ska ha världens myskväll på fredag.
Bada bastu, lägga ansiktsmasker och ha fotbad, kolla tjejfilmer
och dricka vin! Fasen vad mysigt. Looking forward to it!
---
Nu så ligger jag här i sängen hemma hos mamma och pappa
efter att ha försökt få i mig lite mat. Gick inte alls bra!
Fyra skedar och sedan sa det stopp..
Så nu ska jag försöka med lite Smoothie istället.
Hoppas det går bättre.
SÅ jag saknat mina Smoothies.
Just denna är gjord på vaniljyoghurt, banan och frusna jordgubbar.
Har även slängt i lite omixade vindruvor. Megagott!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Boken verkar sjukt intressant, så det var nog ett väldigt bra köp. Hoppas jag får kika mer i den? :)

Och tack för mvg pillerna (godisarna), allt sådant behövs ;)!

2010-10-18 @ 22:12:00
URL: http://scookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback