Borås, Borås, Boooråås..

Igår..
Igår var jag himla grinig och trött på kvällen.
Berodde på att jag hade haft fullt upp hela dagen.
Hade en trevlig dag på förskolan och sedan åkte
jag direkt till Borås. Där träffade jag Linda och vi
tog en fika ihop. Fick se henne köra bil med!
Den lilla rackaren har ju tagit körkort nu.
Himla duktig tjej! Trevligt som vanligt att träffa henne,
pratar om allt mellan himmel och jord.
Känns så naturligt att vara med henne!
När jag sedan kom hem till Götet vid niotiden så
satt jag mest. Pratade med lite folk och bara
gjorde ingenting.
---
Idag..
Nu idag är det ännu en dag på jobbet.
Sista dagen den här veckan för att vara exakt.
Imorgon är jag ledig för studier. Ska bli skönt!
Efter jobbet ska jag till Borås, igen.
Ska träffa Lillen och umgås lite med henne.
Har PAXAT henne idag, förstår ni.
Annars så.. Händer det nog inte så mycket mer idag!
Nu ska jag äta frukost.
Är lite tjurig.. Simon hade öppet fönstret i natt fast att
jag sa till honom att han skulle stänga det.
Gör ont i halsen igen..
Han ska få sig en liten utskällning tror jag!
---
Well, frukost och sånt nu då.
Byebye, for now.
---
(Åh, en sak till.
Varför kommer aldrig någon till mig i Göteborg?
Åker som en dåre fram och tillbaka. Är trött på det!
Dessutom är det dyrt för mig..)

Kommentarer
Postat av: Lillen

Jag kommer ju idag =DDD

2010-10-07 @ 12:09:40



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback