Boråsboråås, i all sin prakt!

Godkväll på er!
Då har jag alltså spenderat kvällen i Borås och
jag måste erkänna att staden inte är så skabbig som jag sagt.
OM; man ser den från rätt perspektiv.
Om man umgås med de få underbara människor som
finns här så kan man faktiskt njuta av den.
Ikväll har jag varit med Linda, vi har bastat,
sett film och delat på en flaska vitt vin.
Helt perfekt. Faktiskt. Lugnt, fint och perfekt.
För jag har faktiskt sluppit den delen av staden som jag inte gillar.
Den delen då folk blir fulla, snackar skit och bara beter sig illa.
Visst, det gör folk i alla städer, men här är det något speciellt.
Här går fortfarande folk i mellanstadiet, fast det blivit
såpass gamla att de kan köööpa alkohol på Systembolaget.
De snackar även skit om varandra då de inte dricker,
till och med när de sover. Det är så gulligt!
Pojkarna är fan till och med värre än de värsta gamla kärringarna.
Underbart!
---
Well, nog om det, nu vet ni vad jag känner
och tycker angående Borås :)
Jag och Linda såg The ugly truth innan, en riktigt bra film.
Tänkte recensera den imorgon!
Fick mig att inse en hel del om män och hur de tänker.
Om ni flickor är osäkra på det, check out the movie!
---
Nu ska vi kolla på lite Jay Leno och sedan ska vi lägga oss.
Hoppas ni haft en grym dag, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller helt och hållet med angående Borås

2010-10-23 @ 14:38:47
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är skitsnack att prata sanning?

2010-10-23 @ 16:03:11



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback