Broccoligratäng med stekt kassler och sallad.

Då var man igång och lagade mat idag igen då.
Stekt kassler med broccoligratäng och god sallad från igår -
riktig GI-mat idag.
Det färdiga resultatet, visst ser det gott ut? :)
Inte alls tråkigt att käka GI, bara man anstränger sig lite så!
---
På tal om det där med GI förresten.
De flesta av er har säkert märkt att jag inte alls håller mig
helt och hållet till GI. Det stämmer!
Jag känner att jag ska försöka hålla mig till det så mycket
som möjligt, men samtidigt kunna leva lite!
Dock inga sötsaker (möjligen honung i tet när jag har riktigt ont),
men annars godkänns inget sånt (en ruta mörk choklad är ok) ;)
Frukt kommer till exempel ätas i överflöd med jag kommer
försöka att låta bli pasta, potatis och ris så mycket som möjligt och
om det inte finns något annat så tar jag
endast små mängder av det.
Haha, men jag tror nog att ni förstår vad jag menar.
---
Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner
tillsammans med en kopp te, min dator
och lite internetkorsord.
Tänka sig att det finns sådant fiffigt! ;)
Nästa gång vi hörs av blir nog imorgon.
Natti!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: kul o höra :D ja man känner lite både och inför det där. kulkul ;)

2010-10-05 @ 21:26:49
URL: http://lisabjernhagen.com



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback