Dimmu borgir giget, vem?

Gooodmorgon!
Har sovit relativt gott i natt.
Vaknade dock med en riktigt öm hals.
Har svårt att svälja så nu blir det en massvis
med te! Har precis köpt ett med hallonsmak så
vi får se om det är något att ha.
---------------------
Snart iväg till de små bebisarna på förskolan,
ska bli supermysigt!
Är dock rädd att de ska göra min ännu mer sjuk..
Vi får väl se!
I eftermiddag var det tänkt att jag skulle tränat,
men jag får nog ta en promenix istället, är nog bäst så.
--------------------
Well, hade inte så mycket vettigt att säga mer än
att Dimmu Borgirs gig är inte denna helgen som kommer
utan nästa. Vem går med mig?
Var nu snälla. Gå dock inte med mig om ni inte gillar bandet,
då blir det bara löjligt! ;)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jaa hoppas det blir niiice och att jag kan ha dom :D är lite osäkr på om den grå kommer se lika bra ut på mig, fanns ju bara one size :/

2010-10-04 @ 08:20:51
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback