Dumbass!

Ja, hörröni.. Har mycket roligt att berätta!
Det var alltså bio nu ikväll. Skulle gå på Himlen är oskyldigt blå.
Fast egentligen inte. Det var så jag TRODDE den hette.
Jag hade blandat ihop den med en annan film, den film jag EGENTLIGEN
tänkt se. "I rymden finns inga känslor" var den som var tänkt.
Haha. Men så går det när man är dum och gör bort sig.
Hur som helst..
---
Väl där möter jag min vän och vi köper lite gott.
Sedan går vi direkt in i biosalongen och ska sätta oss.
En jävla gubbe sitter på en av våra platser!
Jag bestämmer mig för att inte säga något, även om jag blir sur.
Vi sätter oss jämte och väntar in filmen..
Filmen börjar och.. Det står en jävla brud och tjabblar om ngt
konstigt! Vafan snackar hon om? Varför verkar hon så deppig?
Skulle inte detta vara en hyfsat glad film?
Hon snackar om f*ttor och en massa annat konstigt..
Vad är detta?! Tänker jag och börjar bli lite irriterad.
Sedan poppar titeln upp.
"Till det som är vackert"
NEJ! VAFAN! FEL BIOSALONG!
Vi börjar båda skratta och inser att vi måste valt höger istället
för vänster som biosnubben faktiskt sagt.. Skit!
Aja..
---
Väl inne i rätt biosalong så verkar allt med ens mycket bättre.
Vi får rätt platser och filmen börjar bra. Sara börjar dock leta
och undra var den autistiska killen är? Var det inte Bill Skarsgård
som skulle spela honom? Varför är han så social?
Han kan väl inte bli autistisk senare i filmen, eller..?
Filmen fortsätter och jag måste erkänna att jag gillar det.
Handlar om en kille som följer med sin polare ut i skärgården
för att jobba, festa och ha det kul.
Det visar sig dock att polaren sviker honom direkt och han lämnas
ensam på en arbetsbarack för att jobba som diskplockare på ett
hotell/restaurang/gård. Han blir vän med chefen efter en
ren slumpartad incident och han börjar tjäna mer pengar än alla andra.
Men frågan är.. står allt rätt till med sättet han tjänar pengarna på?
---
Filmen fortsätter och jag gillar det. För att vara en svensk film.
Men asså.. Recensenterna som sett den här filmen måste ju vara
dumma i huvudet hela högen. Hur kan de ha fått för sig att
Bill ska spela autist?!
Jag frågar min vän: "Asså.. Skulle inte han vara autist?"
Han bara skrattar.
Hmm.. Aja!
När filmen nästan är slut så upprepar jag:
"Varför sa dom att han ska spela autist? Jag fattar inte?
Bill skarsgård var det ju! Det är ju han där!"
Då säger min vän: "Men.. Det går en annan film med Bill nu
och i den spelar han en autistisk kille!"
"MEN FÖRFAAAN! Säger du det NU?!"
---
Japp, tjejer och killar.
Helfel blev det. Det visade sig att Bill Skarsgård är
aktuell med två filmer just nu.
Jag hade blandat ihop "Himlen" och "Rymden".
SMART FORSBERG, SMART!
---
Med det lämnar jag er för ikväll.
I'm such a dumbass.
Trevlig kväll anyhow. HA-HA!


"Himlen är oskyldigt blå"
VS
"I rymden finns inga känslor"

¨

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Herr Farbror Pappa

Haha, du är ju fan kass :D Nästa gång hoppas jag att du föredrar mig framför min Limpa när det gäller att hitta på något! :o

2010-10-27 @ 01:33:35
Postat av: Madde

Haha, ja men vafan, jag trode också att den hette Himmlen är oskyldigt blå :S Aja, då fick jag lära mig det nu, som tur var ;D

2010-10-27 @ 14:04:29
Postat av: leffler

Hahaha, Helt jävla underbart Sara :'D!

Är han med i rymdfilmen också?

JAg såg trailern till filmen du såg och jag blev riktigt intresserad.. Den verkar.. mysig :)

2010-10-27 @ 14:07:24
URL: http://leffezlayer.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback