Finally!

FINALLY!
Fyfan vad bra jag är.
Nu är jag färdig med skoluppgiften, hemtentan, rapporten -
ja kalla den vad ni vill. Den är klar i vilket fall!
Nu jävlar ska det firas med gott käk och film i min
EGNA säng! :D
---
Nu tar jag kanske ut glädjen i förskott här.. men..
En viss person kanske kommer till mig ända från OSLO till helgen.
Jag är sjukt pepp. Om detta händer så blir jag megaglad.
Dessutom så ska jag ha en grym kväll med linda imorgon,
bastu och hela skiten!
Fan, kan jag må bättre just nu? Tror fan inte det!
---
Nu ska jag gå till Coop och handla pytt i panna.
Mums! Vi hörs senare.
Kärlek till folket.

Kommentarer
Postat av: vican

Puss på dej sara !

2010-10-21 @ 20:38:47
URL: http://vicalmighty.devote.se



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback