Fullspäckat schema!

Hej igen allihopa!
Nu har jag sett klart på filmen med mamma
och jag måste säga att jag är nöjd,
vilket även mamma verkade vara.
Nu sitter jag här i min säng och ler över hur bra
den här veckan kommer att bli. Har en massvis
med trevliga saker inbokat.
---
Schema för veckan:
Imorgon:
- Jobba till tre.
- Fika med min vän Sebastian.
- Gå på "Himlen är oskyldigt blå" på bio i Borås.
Onsdag:
- Färga håret hos min favoritfrisör!
- Träffa Johanna och köpa Halloweengrejor
till helgen!
- Fika med Annika.
Torsdag:
- Examinationsdag i skolan (inte kul!)
- Fika med Maria i Gbg.
Fredag:
Vet faktiskt inte än.. :O
Lördag:
- Halloweenfest i Torslanda med Johanna!
---
Det ni! Det blir nice! Ska försöka klämma in en fisketur
här någonstans med! ;)
---
Nu ska jag sova!
Jobba imorgon ju ;)
Natti.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback