Galen natt och smutsig morgon..

Goddag mina vänner!
Visst var det ett fint inlägg ni fick läsa från i natt?
Fast att jag intagit alkoholhaltiga drycker så skrev
jag faktiskt ganska så vettigt och väl uttänkt!
Fan, det pirrar fortfarande lite i magen av ilska.
Idioter det finns vaa?
---
Natten, efter att jag bloggat sista gången
Hade skitkul igår, fast att det inte blev så mycket festandes
på krogen. Hemma hos mamma och pappa var det riktigt kul.
Bilder kommer ikväll!
Sedan under natten, efter blogginlägget så låg jag och tjötade
en jävla massa med Tess. Skrattade, pratade och hade skitkul.
Den tjejen är verkligen helt underbart rolig!
Vi låg i en extremt mjuk säng och
pratade om navlar och annan idioti! Haha!
---
Seg och smutsig morgon..
Vaknade upp, tro det eller ej, jämte Simon!
Hade lyckats ta mig från sängen med Tess
utan att knappt märka det själv! Haha.
Ner i köket och.. Där var det inte fint! Grejer överallt!
Bara att börja städa.. Stäääda,städa!
Sedan MAX och lite bakismat! (Är dock inte såå bakis faktiskt)
Nu ska jag och Simon hem till farmor och farfar,
till deras stuga och umgås lite. Mys.
---
Bye bye!
Bilder kommer ikväll som sagt :)
(Kanske även någon film?! ;) )



Kommentarer
Postat av: Lillen

du måste lägga upp chokladsås filmen på fb! haha

2010-10-10 @ 19:00:51



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback