Halsont. Vill inte. Hjälp?

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inteeeee!
Det gör otroligt ont i min hals, så ont att jag inte ens kan prata längre.
Jag vill verkligen inte bli sjuk, speciellt inte när jag har en så otroligt mysig praktikplats!
Simon kom precis med mitt goda hallonte som fått en klick honung i sig.
Jag vet att jag inte ska få i mig socker men vafan..
Det ska ju hjälpa mot halsont och jag gör nästan vad som helst för att den ska försvinna.
Om en stund ska jag värma några ärtpåsar och lägga på halsen.
Ingen som har ett bra tips på hur man blir av med halsont,
så snabbt och effektivt som möjligt?


Jag känner mig ynklig och vill att min mami
ska vara här och ta hand om mig.
Och så vill jag vara lika glad som på bilden! :(

Kommentarer
Postat av: Annikaka

Jag började få ont i halsen för ett par timmar sen! D: Det bästa är att koka färsk ingefära i några minuter som man har skalat och gjort tärningar av. Inte jättegott men funkar riktigt bra :)

2010-10-04 @ 22:36:05
URL: http://annikaka.blogspot.com



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback