Handlar det inte om att uppröra och beröra?

Okej. Jag trodde bloggar handlade om ens egna tankar?
Saker man vill ta upp, saker som stör en, saker som gör en lycklig.
Att uppröra och glädja.
Men tydligen inte. Tydligen ska man bara skriva snälla saker.
Jag håller inte med!
Jag tänker aldrig hoppa på någon så att personen i fråga
mår riktigt dåligt, om personen inte har betett sig riktigt svinigt mot mig.
Jag är inte sådan. Faktiskt.
---
Så.. Om ni inte gillar att jag skriver vad jag tänker och tycker
inom mina egna gränser och med min egna regelbok som bakgrund
så får ni helt enkelt ta och sluta upp och läsa min blogg.
Så är det bara. Ingen har tvingat er att läsa.
Jag försöker inte uppröra nu, jag försöker endast få er att förstå hur jag resonerar.
---
Thank you!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback