Intriger

Nu har jag pratat med Markus.
Jag hoppas att du tycker att det är okej att jag nämner ditt namn i bloggen den här gången, för den här gången har jag absolut ingenting negativt att säga. Vi har nog både jag och han kommit fram till allt det här jobbiga ligger bakom mycket missförstånd. Sen vet jag inte om Markus är arg på mig fortfarande, det kan han mycket väl vara och han har all rätt till det. Men nu vet jag att det inte är för något som är osant. För nu har jag berättat precis hur allt ligger till och that's it.

Slut med sånt här nu va?
---
Sedan vill jag säga en sak till alla er andra som läser, ni som inte heter Markus ;)
Ni vet inte vad som har hänt mellan mig och Simon.
Ni har nog många hört rykten om mig, det tror jag.
Men jag vill bara säga er en sak,
tro inte på allt ni hör och tro inte heller att det ni hör är hela sanningen.
Jag har betett mig illa mot Simon många gånger,
och han har inte heller vart en ängel jämt.
Men det är något som har endast med mig och med Simon att göra.
Okej?
Tänk efter och glöm inte:
Det jag vill att ni ska ta med er från detta och minnas är..
Är det verkligen värt att bry sig så mycket om alla andras problem?
Har du inte tillräckligt många själv att ta hand om?
Och glöm inte, att prata ut kanske inte löser alla konflikter,
men det ger en förjävla stor klarhet i saker och ting.
---
Tack för att ni läser.
Nu är det nog med tråkigheter för ett tag tycker jag,
eller vad tycker ni? :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback