Linda och Beetlejuice.

Hej på er!
Då har Linda Hauksdottir precis lämnat mig.
Vi har myst hela morgonen.
Ätit frukost i lugn och ro för att sedan se filmen Beetlejuice.
Skitbra, även den. Linda rekommenderade!
Så nu finns det ännu en film att recensera..
MEN; tyvärr blir det nog inget sådant idag.
För nu ska jag åka till Knalleland med pappa och titta efter
en näsring och lite annat skoj. Sedan ska jag KANSKE
och åter KANSKE gå ut ikväll, i Borås, tro det eller ej.
Dock absolut inte Bränneriet eller Trädgårn.
För.. Det är ju trots allt där många av idioterna befinner sig.
Nej, det blir Harrys eller kanske rent utav puls istället.
Hoppas dock på det förstnämna.
Om utgången sker blir det tillsammans med Tess, Tina och deras
vän Caroline(stavning?).
---
Så nu ska jag nog röra på mig här vaa!
Vi hörs lite senare, maybe efter Knalleland.
Over and out.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback