Olika plan? Jag är inte på något j*vla plan!

Var egentligen inte meningen att det skulle bli något mer inlägg idag..
Men jag måste få skriva av mig lite.
Är så less på folk som verkar tro mycket mer
än vad saker och ting ÄR.
Folk är rädda för att man ska vara på olika plan.
Jag kan vara ärlig, jag är inte på något j*vla plan.
Jag bara ÄR just nu.
Det finns ingen ork inom mig för något annat.
---
Det är något mer jag vill lyfta i det här inlägget.
Jag har faktiskt inget hem, så när jag säger så så skämtar jag inte.
Det är inte det minsta roligt, inte alls.
Jag försöker inte få uppmärksamhet, utan anledningen till att
jag nämner det är för att jag faktiskt behöver hjälp med sovplats
under den närmaste tiden. I Göteborg.
Detta som vissa ser som ett skämt gjorde att jag var
tvungen att ta till drastiska åtgärder idag för att få någonstans att sova.
Känns bara så j*vla fel.
---
Skratta på bara.
Tack för mig, godnatt.
(Om ni bara visste..)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback