Sjukt god mat och klantig tjej.

Nu..
Sådär hörnini!
Nu är hela lägenheten städad och
fräsch så in i bomben.
Likaså är jag! Har nämligen tagit mig
en lång och välförtjänt dusch också.
Nu sitter jag här och väntar på att kasslern
ska tina så vi kan steka den och äta en
god broccoligratäng till.
Haha, fyfan vad min kamera på datorn suger i mörker.
Well, ni får stå ut. Jag ser ju inte speciellt vacker ut nu ändå! ;)
---
Förresten!
Sa jag det innan?
Jag gjorde nog fan inte det.
En av alla de gånger jag vaknade
av mitt egna skrik och av smärta
inatt så gick jag upp och in på toaletten.
När jag tittade upp i spegeln så såg
jag att min näspiercing hängde och dinglade
på näsan. NEJ! Jag tog loss den och började
kämpa för att få i den i piercinghålet.
Gick absolut inte!
Så nu får jag ha i en ful stav (som är alldeles för lång)
tills hålet har töjts ut tillräckligt igen.
Detta missöde syns nog lite på bilden ovan.. xD
Well, vi hörs nog om en stund igen..
---

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback