Surrealistiskt..

Det här suger verkligen.
Jag har lovat mig själv att inte bli för personlig i bloggen,
men det här är verkligen tufft..
---
Anledningen till att jag inte uppdaterat bloggen
här på några dagar är för att allt har varit upp och ner.
Jag och Simon är inte längre ett par, det tog slut i tisdags.
Förklaringen till varför detta hände är inte något jag tänker
ta upp här, för det är något som bara gäller mig och Simon.
Men.. Jag önskar faktiskt att det inte skulle hinna gå
såhär långt. Jag önskade in i det sista, men det hjälpte inte..
---
Så.. Jag antar att jag kommer flytta tillbaka till Borås.
Känns väl både roligt och tråkigt.
Pappa berättade igår att han ska slå ner en vägg för min
skull. I alla fall kanske. Han funderar på att göra
hela övervåningen (förutom deras sovrum) till min.
Det hade vart skönt, men känns samtidigt så jävla konstigt.
Ja, som ni kanske märker så har jag ingen aning
om någonting alls just nu egentligen..
Kanske kommer det med tiden?
En sak vet jag i alla fall, det kommer att bli jobbigt så in i helvete..
---
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör..
Vi hörs väl förr eller senare igen!
Ännu en dag, hemlös, sökandes efter sovplats.
Till helgen blir det Borås.
Adjö med er..

Kommentarer
Postat av: Sofie

du kommer klara detta super bra och vad trevligt om du kommer hem till oss! lovar att du snart kommer hitta ett eget ställe, om det är det du vill :)

2010-10-14 @ 09:09:50
URL: http://scookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback