Taggtrådspiercingen är tillbaka!

Godkväll, godkväll!
Det har varit en mycket trevlig dag måste jag säga.
Har haft roligt på jobbet och sedan haft minst lika roligt
då jag tog en fika med Sebastian.
På båda ställena hade jag massvis med catching up to do!
Innan jag åkte hem till mor och far efter fikan
så passade jag på att köpa en gammal favorit.
Minns ni den här..?
Kommer dock inte använda den jämt.
Det är läppringen som jag syftar på. Skall föreställa taggtråd, för er som inte ser det direkt ;)
---
Väl hemma började jag med maten.
Var gullig och lagade gräddstuvad pytt i panna med riven morot
till familjen. Detta var tydligen uppskattat.
Nu så sitter jag här och är mätt.. Måste tvinga mig in i duschen snart,
ska ju på bio klockan nio. Himlen är oskyldigt blå.
---
Alltså bör vi nog höras lite senare..
Så, det gör vi!
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Leffler

Ser fram emot en saftig recension ;) Hurra för taggtråden! Vad hände med den gamla?

2010-10-26 @ 19:29:16
URL: http://leffezlayer.blogg.se/
Postat av: Madeleine

taaack blev bara så jävla sur för stunden bara va -.- äsch, gillar piercingen :)!

2010-10-26 @ 19:42:40
URL: http://maedln.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback