Då var jag tydligen främlingsfientlig?

Så fort man ger någon en komplimang så är alla andra emot en.
What's with that? Kan inte någon, någonsin, ta ngn kritik? SICK!
---
Jag och Simon blev tvungna att åka hem från krogen eftersom
jag hade glömt mitt leg hemma.
På bussen träffade vi några väldiiiiigt välutbildade och otroligt smarta
människor. En man/kille hjälpte en dam av bussen.
Hon hade en grön mössa på sig.
Då sa jag: "Det är otroligt att en person reagerar på att den här
damen behöver hjälp av bussen.
Fler personer borde göra någonting (inkluderat mig själv)"
Galna killar applåderar.
Jag undrar.. Behöver man verkligen applådera för en sådan gärning?
Alla borde ju göra så.
Då säger en kille som inte ens lyssnat på vår konversation förrän nu:
"Ah, men vi kanske inte såg henne?"
Då tänkte jag: " Alla människor på bussen såg henne,
jag menar, hon hade ju faktiskt en väldigt grön mössa!
Sen typ hade hon ju en rullator och hon verkade lite småsnurrig."
Då sa galen man/pojke " Sverigedemokraterna mot Socialdemokraterna!!"
(dom uppfattade oss som invandrarfientliga, tydligen!)
Jahaaaaaaaaaaa, det var sjuhundrarimej väldigt intelligent sagt, unge man!
Jag visste inte att jag var främlingsfientlig förrän nu (enligt dig dock),
tack för att du upplyste mig i denna fråga, väldigt uppskattat hörrödudu.
Mannen/pojken som hade hjälpt damen av bussen sa sedan ngt väldigt
chockerande och löjligt innan han gick av. Ngt som spelade på att vi var
väldigt rasistiska och dumma i våra uttalanden.
---
Detta, är bara sjukt dumt och sjukt hemskt.
Vilka idioter det finns.
Folk som endast vet (OCH DÅ MENAR JAG ENDAAAAAST!)
att SD är främlingsfientliga eller i alla fall ngt åt det hållet,
och iiiiiiiiiiinget mer!
Jag ORKAR inte med FLER idioter.
NEJ; NEJ, NEJ TACK!
Jag vill bita av era ansikten, nu.. JA!
Adjö.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback