Respektlöst

Ja, jag vet att jag varit kass på att uppdatera.
Men nu gör jag det. För äntligen sitter jag vid en fast dator.
---
Det har hänt mycket de senaste dagarna.
Jag har åkt fram och tillbaka till olika ställen och letat plats att bo på.
Nu i helgen kan jag bo hos mina föräldrar vilket är skönt.
Men på måndag, då blir jag hemlös igen..
Då undrar säkert en del av er varför jag inte bara kan pendla?
Jag har faktiskt inte pengarna till det nu.
Så jag måste hitta någonstans att bo i gbg en kortare period.
---
Så, igår då.
Igår drog jag ut med Lillen.
Hände rätt mycket.
Hade skitkul i början men sedan var det inte lika roligt längre.
Blir så ledsen över att man bara kan spendera några timmar
i Borås innan folk börjar bete sig dåligt.
Vad som hände borde jag inte ta upp här, för jag har,
till skillnad från vissa andra, lite respekt kvar i kroppen!
Tyvärr så är inte alla sådana. Well..
Nu är det som det är, jag har i alla fall lärt mig vilka
jag kan och inte kan lita på nu.
---
Just nu
Nu ska jag åka hem till pappa och hjälpa honom med trädgården.
Ikväll var det tänkt att jag skulle gå ut.
Det vill jag inte längre och så kommer det antagligen inte bli.
Inte i den här skitstaden i alla fall!
---
Ha det så bra nu allihopa så hörs vi väldigt snart igen!
Ska inte slarva med bloggen mer ;)

Kommentarer
Postat av: vican

Sara !

idioter är inte värda ens engergi, they will brun in hell och vi kommer få hur mycket bira vi vill i himmlen, så är det bara.

2010-10-16 @ 13:22:46
URL: http://vicalmighty.devote.se



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback