Sjukt sjuk - arg tjej missar Dimmu ikväll.

Det här suger.
Ni kanske minns gårdagens inlägg om film/gibb-kväll?
Efter kanske en timme så hade jag spytt ner
Marcus toalett två gånger, yey!
Började bli yr och fick ont i varenda kroppsdel.
Efter en powernap så insåg jag att jag inte skulle bli bättre.
Fick skjuts hem av en väldigt omtänksam person
- vilket jag uppskattar som fan.
---
Hela natten har spenderats antingen vid hinken
eller böjd över toaletten. Fått sova en timme i taget,
sen vaknade jag och spydde och hade ont igen..
---
Mamma har handlat blåbärssoppa och skorpor!
Hon är supersöt. Så nu kollar jag på ett komediprogram
och dricker god blåbärssoppa!
---
Tyck synd om mig NU!
Jag missar faktiskt Dimmu borgir ikväll..
330 spänn åt helvete.. BLÄ!



Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback