Rapportskrivande.. wo..ho..

Hej på er!
Idag känner jag mig faktiskt både
piggare och mer taggad på det mesta!
Visst låter det bra?
Har sovit bra under natten och jag vaknade inte för sent!
Tänka sig att man faktiskt kan vakna halv åtta när
man är "ledig"!
Med "ledig" menar jag skrivtid. Idag ska det nämligen
skrivas en rapport som kommer att vara slutuppgiften
för denna enskilda kursen!
Är lite nervös eftersom jag inte har alla böcker som
krävs, men kanske kan jag få stöttning utav några klasskamrater?
Har skickat ut ett mail till dom för att se om de vill ses en dag
och skriva lite tillsammans.
Uppgiften ska in på onsdag eller torsdag, minns faktiskt inte riktigt!
Well, lika bra att sätta igång nu kanske? 
Hör av mig om en stund igen kan jag tänka.. ;)
Haha. Take care sålänge!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback