Kaffe och bus

Godkväll, alla små nissar!
Här sitter jag naken i en främlings säng och vifftar med benen.
Haha, nej. Verkligen inte. Fullt påklädd är jag, i en väns säng.
Lyssnar på Stone Sours nya platta och dricker kaffe.
Man skulle inte dricka kaffe efter klockan sex var det va..?
Mysigt har jag det i alla fall, alldeles ensam.
Min vän for nyss mot gymmet så nu funderar jag över vad för
hyss jag kan hitta på! Någon som har en idé?
Egentligen så borde jag ju plugga men det är roligare med hyss :D
Om jag hade vart en man så hade jag nog ollat lite saker.. Eller? Haha.
Jag skulle kunna klä mig i min väns kläder och ha modevisning när
min vän kommer tillbaka? Näääää! Göra nya kläder av de gamla,
klippa och klistra lite? Haha. Nä, då får jag nog stryk!
Jag kanske får hålla mig till att dricka kaffe, plugga och titta lite
Spin city? Ja, det får jag. I alla fall just nu.
---
Vi hörs kanske om en stund om jag har tråkigt igen!
Adios amigos!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback