Okurrande mage och snö!

Ojojoj..
"Maaagen kurrar, biina surrar!" - sjunger som Nalle Puh.
Fast kurrar gör den inte, den gör något annat konstigt..
Måste prata av mig, fort som fan!
Med Linda.. Eller Lillen.. Eller Jocke!
Varför är ni inte här för?!
---
"Jaaaaaaaaaaag ser det snöar, jag ser det snöar,
det var väl roligt? HURRA! Nu är det vinter, nu är det vinter,
som vi har önskat? HURRA!
Nu tar vi kälkarna fram, och vantarna på,
och sen vi åker i backen, åh HEJ vad det ska gå! :D"
- Ja, det stämmer, mina barn.
Det snöar faktiskt här i Göteborg.
Jag är glad. Det är ni med, har jag bestämt.
Sluta klaga på finfina vintern, vi gillar ju den, har ni glömt det?!
---
Så då var det dags med råplugget nu då..
Går inte att skjuta upp det mer, för arbetet ska in om fem och
en halv timme. Ojoj. Nu är det stressigt må ni tro!
Höhö, men som sagt.. Lilla Sara jobbar bäst under stress!
---
En sak till vill jag ha sagt, innan jag sätter igång.
Jag älskar mys! Mest av allt i hela världen!
(Nästan i alla fall!)
Det bästa som finns är att gosa.
Jag vill gosa nu. Men här finns bara jag och Snurre!
Och han är tyken idag. Tyken och grinig!
Här får ni en fotosession med grinollen,
bara för att jag är trött och skrattar åt allt.
---
---
Vi hörs senare dårå. Plugg nu vavaaaa!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback