Sover i cam & blåbärssoppsfantast.

Godmorgon, eller godmiddag kanske man säger nu?
Igår gjorde jag något skitroligt. Ja, verkligen.
Jag hade på min webcam för en polare, eller nja.
Någon som jag inte känner så väl. Vi snackade lite bara och så..
BAM! Sara somnar i full belysning. HAHA!
Jag är väl för härlig. Så han hade blivit lite putt och dratt sen
tror jag.. Höhö. Förstår honom!
---
Nu sitter jag här i lägenheten i Göteborg ensam.
Simon är nämligen i Borås så jag frågade honom om det var
OK att jag stannade här själv över natten, vilket var lugnt för
honom. Så därför sitter jag nu här och väntar på varmt kaffe.
Funkar bra mellan mig och honom nu förresten.
Vi kan prata, men försöker att inte göra det allt för mycket
eftersom vi sagt att vi ska ta ett riktigt snack efter två
veckor apart. Vet inte om det kanske skjuts upp lite tidsmässigt..
---
Så, kaffe, blåbärssoppa och ägg väntar nu.
Kanske en och annan macka också.
Sedan ska jag ut och gå, och efter det bär det av
mot Borås! Ska ju umgås med Linda idag
förstår ni! Kanske vill hon gå ut och gå med mig så
kanske jag kan åka direkt?
Well.. Får smsa och fråga! :D
Jag ÄLSKAR min blåbärssoppa. Vet inte om det finns någon som verkligen
gillar det lika mycket som jag? ;)
---
Nu vill jag ha svar på en grej!
VILKA följer min blogg?
Vilka brukar läsa den då och då? Jag har typ åtminstone 10 läsare
som alltid läser den, varje dag. Så, kommentera och berätta! :D

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: mjo, allt var ju inte tipptopp på senaste. men fortfarande en bra platta :) ÄLSKAR blooddrunk.

2010-10-22 @ 13:10:37
URL: http://lisabjernhagen.com



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback