Censurering!

Heeeej allihopa!
I'm back.
Innan jag berättar om gårdagen och denna dagen
så ska jag bara meddela en grej.
Jag har i ett tidigare inlägg nämnt en person vid
namn som inte velat detta. Därför censureras detta nu
för att jag ska slippa stämning.
Jag menar.. ALLA läser ju min blogg så det är ju himla
viktigt att man inte hänger ut någon! Det kan ju se sjukt illa ut!
Såå.. Jag tar tillbaka namnet jag skrev.
Suuuger in det i munnen igen!
Plopp sa det och så var det borta alltihop! Höhö, fan va kul!
---
Igår hade jag i vart fall skitkul!
Förfestade på Sjöbo med Tina, Tess och Carro.
Sedan drog vi till Puls, drack lite öl och mådde bra!
Lite senare kom Linda och Elinor.
Hängde lite med dom. Trevligt!
Ju fler timmar, minuter och sekunder som gick desto..
Ja, vildare blev det.
Slutade dock bra till slut.
Finns massvis med trevliga bilder på farsans telefon,
men lyckades inte synka den med datorn så de kommer senare..
---
Idag har jag bara göttat mig.
Ätit grymt god mat och tittat på film med en vän.
Såg en sinnessjukt bra film!
Minns dock inte vad den hette..
NU funderar jag på att ta ett låångt bad.
Frågan är om jag orkar. Tänk om jag somnar i badet? :O
Kanske bättre att kolla en film och tugga i sig lite nötter?
Jaaaa! Hade dock gärna haft sällskap.
Men.. Det får nog bli en annan dag!
Vi hörs sen.
Byebyyye.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback