Skor.. Igen! Haha

Och då var det redan kväll..
Den här dagen går otroligt fort, men det beror väl
på att jag var så dum och sov så länge idag.
Har redan ställt klockan på nio imorgon, så fast att
jag är ledig så ska jag faktiskt gå upp i tid.
Börja med en morgonpromenad det första jag gör tror jag..
---
Shopping och oäkta solning
Var nere på stan och solade lite.
Nu har fläckarna alltså fått sig en liten omgång och
det syns på dom! De är lite rosa och fina ;)
Sedan mötte jag upp mamma som hade köpt en
ny vinterjacka. Vi gick sedan till en skobutik där jag..
Ja, jag handlade faktiskt ett par skor! Haha, så typiskt mig.
Men de är megasnygga så det var faktiskt värt det.
Fodrade också!
Visst är de grymt snygga? :D
Verkligen min stil med och sköna som fasen ;)
---
Efter besöket på skobutiken så gick jag till Gina
och köpte en grå ullkjol. Himla söt!
---
Nu ska jag dricka lite vin och se på film tror jag.
Hjälpa mamma med maten med!
Hihi.
Vi hörs senare! Puuss.


Kommentarer
Postat av: Annikaka

Dom är jättefina, skorna! Vart köpte du dem? :)Jag vill också ha vinterskor:/ Kanske hittar ett par i london, vem vet :) Vad gör du på onsdag eftermiddag förresten? Fika?

2010-10-25 @ 20:18:01
URL: http://annikaka.blogspot.com



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback