Caaarlsberg

JAG MÅR BRA!
Jag måste nog faktiskt säga att jag
mår bättre än någonsin nu, typ!
Helt sjukt att man kan känna en sådan här känsla och att den
inte avtar. Det växer snarare!
Nu ska ni få veta varför!
- Jag fick massvis med härliga och uppmuntrande kommentarer
på min rapport idag då den examinerades.
(Nästa kurs börjar inte förrän nästa torsdag! :D)
- Mina vänner är great, helt underbara. Har även lärt känna lite
nytt folk som får mig att må så fint.
- Födelsedag och jul snart, den bästa mystiden på året,
nu jävlar ska det mysas!
- Jag trivs skitbra med att bo hos mina föräldrar nu, men OM
det skulle ändras så kan jag få flytta in hos Maria i Göteborg.
Hon är en ängel!
Och en himla massa mer..
---
Nu sitter jag hemma hos Maria i mörkret med några få ljusglimtar
i form av smålampor här och var. Vi tittar på en polisserie på tv
och äter Polly. Tidigare idag har vi gått på stan.
Vi började med att gå till en restaurang så att Maria kunde äta mat
och jag firade slutet på den nuvarande kursen med en öl.
Vi tjötade en massa och gick sedan för att handla lite..
Hittade en grymt snygg, lång skjorta som man endast kan ha ett par
snygga strumpbyxor till. I looove it!
Mys i mörkret med en het t-shirt! ;)
Marias HelloKitty mjukisbyxor till det - Smexy!
---
Imorgon skall det färgas hår och solas! 
Hur kvällen blir återstår att se.. Har mina funderingar!
---
Take care nu vaa! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback