Sms mitt i natten?

Hej på er!
Idag är jag arg.
Jag vaknade först vid tiotiden och tänkte gå upp,
men Simon sussade så sött så jag tänkte: "Vafan, en liten stund till då!"
Sedan vaknade jag HALV TVÅ istället!!
Jag kan inte fatta det. Huuuuuuur kunde jag sova så länge?!
Usch och fy och blä vad hemskt.
Halva dagen har ju gått..
Aja, jag får väl lyssna på Simon som sa att jag kanske behövde lite extra sömn?
Men är det normalt att sova 13 timmar?
----------------------------------------------
Nu sitter jag har i alla fall, uppe finally. Funderar på vad man ska hitta på idag!
Känner för en sväng ner till centrum men vet inte riktigt vad jag ska göra där..
Får tjata lite på folk så någon kan joina mig.
----------------------------------------------
Fick ett sms mitt i natten förresten..
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det!
Det stod bara:"Tack" - och inget mer!
Går inte ens att se om det är skrivet i en negativ mening
eller i en positiv! Grymt jobbigt.
Aja! Frukost/brunch/lunch/mellanmål nu!
Haha! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: tackar! nice blogg :)

2010-10-03 @ 16:12:36
URL: http://lisabjernhagen.com



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback