Halloweenfest och mys i Gbg.

Oj så dålig jag varit på att uppdatera i helgen!
Fredagen:
Men, jag har faktiskt haft en himla massa grejer för mig.
I fredags så åkte jag till borås runt tvåtiden och åkte
till Jasmin på Glamour där jag färgade utväxten och lade i
mer röd färg i mina slingor. Fick även snacka av mig lite,
vilket alltid är uppskattat. Tänka sig att frisörer ofta är lite som psykologer.
När jag var klar där så åkte jag direkt till Knalleland för att möta upp
Tess och Mändy. Jag handlade vampyrtänder och blodampuller till mig
och sedan drog vi oss till systembolaget.
Väl klara med det tog vi oss hem till Tess fortfort för att fixa iordning oss lite.
Sedan bar det av till Frufällan på fest. Hade gryyymt kul
men fick nog i mig lite väl mycket.. ;)
Lördagen:
Vaknade upp i min säng hemma hos mamma och pappa.
Hade ont i huvudet och var jobbigt glad.
Gick ner i köket och störde Sofie och mamma lite för att
sedan gå upp till sängen och däcka i några timmar till..
Framåt kvällen åkte mamma, pappa och jag hem till farmor och farfar.
Vi blev bjudna på middag och dessert. Mycket mysigt!
När vi ätit upp och haft en häftig diskussion kring studier och sabbatsår
så bestämde jag mig för att hitta på lite annat.
Massor som hände senare.. Men kvällen slutade sent i Göteborg.
Söndagen:
Vaknade upp flera ggr under morgonen och var grymt kissnödig.
Orkade dock inte gå upp eftersom jag hörde folk borra och
hålla på som fan ute i köket.
Bara slappade och mådde bra hela morgonen fram till klockan två
nå sånär. Sedan blev det dags att åka hem till Borås igen, tråkigt!
Nu:
Sitter jag i min säng hemma hos mor och far och bara glor typ..
Väntar på att tiden ska gå så jag kan se "The social network" med 
Tess på bio ikväll. Imorgon ska jag umgås med Joakim.
Var längesen!
Nu bjuder jag er på en bild från en helg för ett tag sedan..
(Undra om någon orkat läsa såhär långt..? ;) )
Bild nummer två som faktiskt tål att tittas på, på mig och Linda.
Typ snyggaste bruden ever. Om ni inte såg det själva.. It's obvious!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback