Tio frågor och svar

Hemma från förskolan nu..
Yo! Då var man hemma!
Underbar dag på förskolan.
Fick en massvis med kramar och en liten pojke
somnade till och med i mitt knä.. MYS!
-----------------------------
Tio frågor och svar:
Har en aning tråkigt, så tänkte roa er med några frågor och svar.
Handlar mestadels om min smak och stil, sådant jag tycker
om helt enkelt. Enjoy!
-
1. Har du något smeknamn?
Svar: Tyvärr många jag inte gillar,
men jag kan ge er några jag accepterar:
Såsen, Sär(ja, jag accepterar faktiskt det!), Bumsan (dock endast av Simon).
-
2. Några piercingar?
Svar: Ja! Ni har nog sett alla.
Tre i öronen (varav en är en sexa i töjning),
en i läppen och en i näsan.
-
3. Några tatueringar?
Svar: Yes, men det har ni nog också koll på.
Två brudar i nacken som ska symbolisera min
syster och mig, syskonskap, kärlek och hat, ja allt det där.
4. Har du någon fobi?
Svar: Hm.. Jag tror inte det!
Är dock väldigt skraj för att få hälsenan avsliten.
Finns nog dock inte något namn för den fobin.. Haha!
-
5. Finns det något speciellt du skulle vilja testa på innan du dör?
Svar: Absolut!
Hoppa fallskärm och testa på bungyjumping.
-
6. Favorit tv-program?
Svar: Spin city, lätt!
Dock måste det vara med Michael J Fox.
Så sjuuuukt bra!
7. Senast köpta skiva?
Svar: Hmm.. Tror det måste vara Avatars senaste platta.
För senaste skivan i samlingen köpte inte jag utan Simon
vilken var Final Frontier med Iron Maiden.
-
8. Bästa konserten so far?
Svar: Iron Maiden på Ullevi 2008!
Helt sinnessjukt bra.
-
9. Favoritband just nu?
Svar: Hm, kanske Stone sour.
Har lyssnat mig galen på Come What(ever) May.
Men även Kamelot är ju en favorit just nu. Svårt!
Får bli båda! ;)
-
10. Vilken låt lyssnade du på senast?
Svar: Die with me - Avatar (Spotify)
Love? - Strapping young lad (Ipod)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback