Iron Maiden-muggar och halsont!

Inatt..
Det blev tyvärr bara värre i natt.
Jag vaknade flera gånger av att jag skrek av smärta och
av att jag inte kunde andas. Var riktigt obehagligt!
Var tvungen att ringa min handledare och säga att jag inte kunde komma dit..
Hade så gärna velat gå..
Har dock bestämt mig för att jag MÅSTE gå imorgon.
Dessutom kommer min VFU-ledare på besök för att se hur jag har det.
---
Idag..
Nu sitter jag och dricker blåbärste ur den nya Iron Maiden muggen
Simon har beställt, Simon dricker ur sin.
Grymt snygga måste jag säga!
Vi har börjat städa lägenheten lite försiktigt,
vill ju inte ta i för mycket nu när jag inte mår så bra.
Vi fick dock ta en paus efter vi tillsammans plockat iordning lite,
att Simon dammat överallt och jag städat toaletten lite.
Om en stund fortsätter vi med dammsugning och avtorkning av golv.
Fan vad duktiga vi är. Får bara se till att jag inte överanstränger mig!
Min mugg, Seventh Son Of a Seventh Son-muggen.
Simons mugg, Somewhere In Time-muggen.
Förhoppningsvis fortsätter samlandet av muggar snart! :)
---
Nu..
Ska jag nog fortsätta och fixa lite!
Vi hörs senareee!
UP THE IRONS!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jajemän! Ja, vi gjorde det idag och vi använde väl mest argumenten om att det kan vara bra att klona växter eftersom naturen mer och mer faller samman. Att klona vi säger en riktigt stark och 'köttig' oxe istället för att slakta djur som inte kommer ge så mycket kött alls. Att enäggstvillingar ju är kloningar och man kan ju inte förstöra naturens gång. Kloning på organ så det blir enklare att ersätta inom läkarvården och så.



Nu fick vi inte välja ett ämne var utan vi blev indelade att 'du är för det' .du är emot det'. Personligen tycker jag väl att det är både och med kloning :)

2010-10-05 @ 16:56:40
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Sofie

Riktigt snygga muggar!

2010-10-06 @ 18:48:11
URL: http://scookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback