Vitiligo

Hej på er!
Idag har jag sovit megalänge.
Sov till ett och mådde skitdåligt pga av det när
jag vaknade. Så nu ska jag bannemej sätta igång
innan hela dagen springer ifrån mig.
---
Ner till stan och sola lite.
Sola för att det ska hända något med mina fläckar.
För er som inte förstår vad jag snackar om så
har jag Vitiligo. Har nog nämnt det innan men
det var ett tag sedan nu. Samma sak som Micheal Jackson hade.
Vita pigmentfläckar som uppdagar sig på huden på
ögonlocken, runt munnen, på knäna, på händerna, på
fötterna och på armbågarna (detta i just mitt fall i alla fall).
Självklart vill jag ha bort dom och det har visat sig,
enligt egen erfarenhet, att de faktiskt försvinner med
långsam solning, även i solarium. Så därför skall jag
nu iväg och sola!
Haha, en liten genomgång där jaaa ;)
Gamla bilder från förra året, det syns dock inte så mycket
i ansiktet på den här bilden.
Här har ni ju en fläck som syns väldigt tydligt. Det är dock
den och fläckarna på fingertopparna som har visat sig vara
svårast att få bort. Denna kan mycket väl stanna resten av livet..
Även fläckarna på fingrarna kan stanna förevigt!
---
Då har jag tre tomma dagar framför mig..
Ska vi se hur vi kan fylla dem nu då! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

hahahaha awesome tips sara! :D

2010-10-25 @ 18:00:20
URL: http://maedln.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback