AAAHHHRHG!

Nu skiter jag i om pappa blir arg för att jag skriver detta.
Jag kan faktiskt inte hålla inne det! Jag är sjukt orolig!
Pappa är inne på sjukhuset för andra gången nu, den här gången slapp han dock att åka in med ambulans. Mamma fick dock åka från jobbet och köra upp honom eftersom han själv inte får köra.
Skitsnurrig och avdomnad på vänster sida av kroppen.. Känns ju toppen att höra sånt!
Fan, varför tog inte läkarna det på allvar?!
Han ska inte behöva åka in EN GÅNG TILL bara för att de inte hittar några svar!
Då har dom kvar honom istället!  - det behöver man inte vara läkare för att inse!
Åh, pappa.. Envisa jävla pappa..
Äh, jag får väl försöka tänka på ngt annat.
Hjälper ju inte så mycket att oroa sig; han är i Borås, jag är i Göteborg.
Han är ju i "kompetenta" händer i alla fall.. (Får vi hoppas!)
Ni vet, jag sa ju att jag skulle få hem grejer? Alla grejer fanns fan inte med! Jävlar vad sur jag blev. Fick dock en anledning att använda min nya keps när jag gick bort till ICA då det regnade! ;)
Bilder på grejerna jag kirrade får ni se senare. Är för sur för att orka fota dom!
Såå.. Passar jag i keps? ;)

Byebye for now.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback