En trött tjej på föreläsning..

Föreläsning..
Sitter i skolan nu på en föreläsning som heter "Möten för lärande". Föreläsningen hålls utav en filosof. Bara det gör mig lite konfunderad.. Jag är inte speciellt förtjust i filosofi nämligen just eftersom det kan vara svårt att greppa och är väldigt luddigt.
Själva föreläsningen började med att hon diskuterade en viss gammal gubbe som skulle stå som grund för det vi läser om. Allt det var rätt luddigt och tråkigt.. Men nu har hon kommit in på barnens del i detta. Med ens blev det mycket mer intressant!


"Gubben" Merleau-Ponty.




Föreläsaren - Min moster
Annan rolig fakta är att hon (föreläsaren) ser ut som en blond version av min moster! Haha.
Okeeeej, sååå lika är dom kanske inte! Men lite!


En lång dag..
Idag blir det nog en lång dag.. Är otroligt trött efter att ha följt valet länge i natt och dessutom så ska vi nog sitta kvar och plugga efter skolan idag. Har en uppgift att skriva i vår basgrupp!
Kaffe,kaffe, kaffeee säger jag bara!
Huvudvärk har jag också, jippie!
Äh, det är väl bara att göra sitt bästa och försöka. Blir nog dock ingen träning idag, kommer nog inte orka det! Möjligtvis en promenix runt sjön ikväll.
Nu ska jag väl koncentrera mig lite.. Vi hörs lite senare!
Over and out!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback