Fixat gästbok! ;)

Det är härligt med tråkigt väder ibland. Då får man extra anledning till att göra sådant man annars inte känner är okej. Efter skolan idag så åkte jag hem och lagade pannkakor till mig, Jessica och Simon. Riktigt gott!
Sedan lade jag mig ner i sängen med min dator, en kopp kaffe och funderingar över hur jag kunde piffa till bloggen lite extra! Det slutade med att jag lyckades skaffa mig en riktigt ful Gästbok. Men! Den kan vara bra att ha, om folk kanske vill kommentera lite allmänt någon gång..? ;) Hur som helst så hittar du den längst upp till höger!
Halv nio ikväll ska jag och Simon åka ner till Bergakungen och se ToyStory3 i 3D! Ska bli supermysigt. Engelskt tal med vilket är ett plus! Så det följer nog en liten recension om den senare ikväll!
Sa jag det, att jag endast kommer ha skola på onsdag denna veckan? :D Detta eftersom jag och min basgrupp var så duktiga och skrev klart våran uppgift som ska in på måndag redan idag. Så nu blir det en kolugn vecka! Dock ska en enskild uppgift in på onsdag, men den har jag hela dagen imorgon på mig att skriva! (Efter att jag gått på Afropowerdance-passet!)
Nu ligger jag mest och längtar efter ikväll, onsdag kväll och lördag kväll! (På onsdag ska jag bjuda Simon på Magnus Betnér i Borås och på lördag blir det lite festandes i Gbg med Boråsvänner!) Blir nog en rätt bra vecka, eller vad tror ni?


Nä.. Vila lite innan bion nu! Är sjukt trött, kaffet hjälpte inte så mycket!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback