Fysiken, music & nya tag.

Sitter ute på balkongen efter att ha käkat líte god Thaimat från LAO SIAM här i Göteborg.
Imorse gick jag upp i tid för att köra Simon till skolan och sedan åka till Fysiken och träna.

Fysiken


Köpte mig ett gymkort som ska betalas på Autogiro.
Ganska bra det där då jag betalar varje månad,
då känner i alla fall jag mig mer peppad att fortsätta träna och inte lägga av.
Testade ett pass Afropowerdans idag. Skitkul; precis som jag hört från andra att det ska vara!
Körde verkligen slut mig totalt och kände att nu jävlar ska jag verkligen sätta igång med träningen.

Funderar..
Har skrivit ett par låtar nu och känner att jag verkligen vill komma igång med musiken.
Något.. Eller rättare sagt; NÅGON stoppar mig dock.
Som ni kanske vet så kan jag tyvärr inte spela något instrument.
Men jag har ju planerat att sätta igång att sjunga tillsammans med någon som spelar.
Joakim Sjöhem är mannen som sätter käppar i hjulet.
Sååå himla mycket har du väl inte att göra?
Well.. Det kommer väl när han har tid! Kanske ska låta bli att tjata.

På tal om musik..
.. så är det snart dags för årets musikhöst!
Massvis med bra musik och trevliga konserter.
Ska ju bland annat på Dark tranquility med Avatar som förband.
Även Dimmu Borgir ska ses och likaså BFMV.


Avatar, från ett Boråsgig någongång om jag inte minns fel..
Här, bakifrån; Jonas Jarlsby och Henrik Sandelin.

Yepyep,
nu startar hur som helst mitt nya liv - på många olika sätt.
Det viktigaste, jag ska må bättre och göra precis sånt som får mig att vara mig.
Låter inte det rätt så vettigt?
Dags att ta nya tag.

Allt kommer att förändras åt det bättre.
Idag kickades det igång, nu är det bara att fortsätta springa.


Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback