God förmiddag, goingar!

Idag är det torsdag och klockan är bara halv elva, ändå har jag redan lyckats göra något dumt!
Jag är nämligen inte i skolan.. :O
Ligger hemma i sängen jämte en otroligt trött liten Simon!
(Läs: låg i sängen jämte simon, han kickade nämligen ut mig precis eftersom jag låg med datorn och var "omysig")

Idag har jag inte planerat speciellt mycket än så länge. Funderar på att ta mig en sväng till gymmet och vara lite duktig, men mer än det så vet jag inte. Vill egentligen hitta på något riktigt kul! Hmm.. Det är ju faktiskt torsdag och jag är ledig imorgon. Kanske skulle man ta sig en öl ikväll och umgås lite med någon mysig person?
Frågan är då vem.. Hm! Kanske ska ringa runt lite?
Jag menar.. Det är ju gott med öl och jag är ledig imorgon som sagt! Det är ju den perfekta kombinationen! :D
Jag får fundera vidare på det där.
Nu hade jag tänkt att lyssna lite på musik, välja vilket Fysikenpass jag ska gå på och kanske lösa lite korsord (jag ÄLSKAR korsord, för er som inte visste det!)
Vi hörs säkert om en stund igen,
CIAO!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback