Snusk!

Nu har jag läst mig fram till (det stod på en extra lapp som fanns med i paketet) att jag inte fick alla mina kläder jag beställt för att vissa produkter var slut. Jag behöver alltså inte betala för det jag inte fick! Puh! Skönt!
Nu ska ni få kika lite på vad det blev.
Man kan ju säga såhär, några av plaggen är ju framförallt till för Simon att titta på! ;)
Två par trosor med olika texter på samt ett linne.
Skulle dock varit ett linne med en tiger på med, men det fanns inte inne!
Nätstrumpbyxor :D


Nöjd som fan med mina köp hur som helst! :D
Imorgon är jag ledig så det blir långhelg! Klockan tio börjar dagen med att jag får besök av en städerska som ska visa upp sina grejer hon använder när hon städar och så vidare. Jag ska nämligen skaffa städhjälp! Sedan ska jag träna och tvätta! Efter det så börjar helg-slappandet! Nice :D
Nu ska jag kolla på en dokumentär om frimurare, ÄLSKAR sånt här. Ska bli väldigt intressant!
Detta blir nog sista inlägget för idag, så.. Sov gott allihopa! Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback