Billig städ hemma hos Forsberg-Johansson! :D

Gooooomorron, gooomorron! (på en riktig jävla göteborgs dialekt!)


Idag var det ju tänkt att jag skulle upp tidigt och dra till gymmet innan jag skulle tvätta och träffa städfirman. Men jag var så djäävulskt trött så jag lade mig i sängen igen och sov till klockan tio! Nu sitter jag och väntar på städfirman tillsammans med lite cashewnötter och kaffe.
Ska bli intressant och se vad de säger och hur de är. Mötet avgör ju helt och hållet om jag är intresserad eller inte.
Miiitt i bloggandet så kom faktiskt städet inklampandes så jag var tvungen att avsluta innan jag ens publicerat inlägget. Firman verkade väldigt vettig och seriös! Riktigt kul!
Så nu ska jag bara diskutera saken med herr Johansson, sen så får vi se om det blir ett ja eller ett nej.
Nu är det dags för lite tvättandes! Skönt att det inte är lika mycket tvätt den här gången som förra. Det var verkligen ett helvete! xD Såå.. Ner i tvättstugan nu! Vi hörs om en stund igen!
Tvätt, tvätt, tvätt!
[email protected]

Kommentarer
Postat av: pumkin pie (isi)

Jag fattar inte, vafan ska du skaffa städerska?

Lägg ut pengarna på öl till mig istället!

2010-09-17 @ 14:11:37
Postat av: Sara

Haha, det tycker du? Det beror heeelt och hållet på vem du är ;)

2010-09-17 @ 17:50:27
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback