Grym kväll i Borås på Grekiska och Bränneriet.


Gårdagen började med mys på Grekiska Tavernan tillsammans med Simon. Otroligt god mat, bra och proffsig service osv! Jag är riktigt nöjd. En perfekt kväll med min prins.



Efter middagen på Grekiska så gick vi bort till Bränneriet. Där träffade vi bland annat Linda, Grokken, Carro och Anneli! Var riktigt trevligt. En perfeeekt kväll.

Jag köpte en ny kamera igår, en Sony HX5. Så därför blev det massvis med fina bilder från kvällen! :)

Nu är jag tillbaka i Göteborg. Trött men glad. Sitter och skriver på en skoluppgift som ska in imorgon! Har ju börjat på min förskolelärareutbildning nu. Är än så länge grymt nöjd och tror att detta kommer att passa mig alldeles utmärkt! En klass med massor av olika personligheter, åldrar osv. Precis så blir det mest intressant! :)

Sen har jag en sak till att säga! Jag älskar mitt liv just nu.
Träffar folk som får mig att må bra istället för att må dåligt utav att umgås med idioter.
Jag tror nog att ni vet vilka jag syftar på.
Jag har lärt mig vilka som är de verkliga och riktiga vännerna!

Speciellt tack till Linda Hauksdottir och Joakim Sjöhem. Jag kan alltid lita på er! <3
Är även väldigt glad att jag lärt känna Jenny Dybner och Caroline Johnson! :)




Trött och seg idag?! :D

Nä, nu får det bli lite mer gjort. Hörs later!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback