Höstmarknad i Borås och Banditkväll i Götet.

Vaken och naken!
Haha, nej, herregud! Men jag KUNDE vart! ;)
Trevlig dag igår vilket medför dåligt med uppdateringar.
MEN! Jag tycker att sånt är okej faktiskt.
Jag kan ju inte sitta på blogg.se hela dagarna heller!
Var med Linda länge igår, sedan träffade jag Lillen.
Hade riktigt trevligt!
Dock så blev det aldrig någon träff med Madde, något kom upp för henne.
Så, vi ska ses idag under dagen istället, ta en lunch typ.
Är ju höstmarknad i Borås idag så det kanske blir något trevligt köp också!
Funderar på att köpa en större, snyggare töjning!
Eller..?
Sen på framåt kvällen bär det av det Götet och Sticky fingers. Tydligen Banditkväll där idag.
Engel spelar. Har alltid pratat om att jag ska se till att se dom någon gång. Det kanske är dags nu då..?
Så! Det blir nog en asbra dag idag tror jag fanimej!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback